God morgon

Så va det äntligen lördag. Jag låter som en liten unge på julafton, men jag känner mej nästan så, så kul tycker jag det ska bli ;) Jag har varit vaken i typ en timme redan å hunnit både städa klart å äta frukost. Dock är det fortfarande en hel del saker kvar. Bland annat fixa bordet å musiken till kvällen. Men det ska jag nog hinna.
Måste va klar vid elva då jag ska hämta mina små tjejer vid stationen för att se bege oss till Västerås för dagens match. Som Emilia sa kommer ett matchreferat komma upp senare å självklart kommer vi ta kort som galningar ikväll som förmodligen kommer upp imorgon. Ni har alltså mycket att se fram emot ;) Nu måste jag dock kila.

Vi hörs senare!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0