God dag!

Vaknade för ca 50 minuter sen och låg kvar i sängen ett bra tag efter det.
Nu har jag precis fixat mig och ska nog börja röra mig mot bibblan alldeles strax, plugga plugga plugga!
Måste börja ta tag i skolan nu.
Tror aldrig det har gått så snabbt för mig att bli skoltrött som den här terminen. Har knappt gått en månad och jag orkar verkligen inge mer! Men det är bara att bita ihop :)

Dessutom är både mamma och lillebror sjuka så det kan vara bra att komma ifrån bakterierna som just nu finns i vårt hem. Vågar typ inte göra annat än att sitta på mitt rum med risk för att bli smittat, haha.
Egentligen så borde det ju vara dom sjuka som ska sitta i karantän och inte jag som är helt frisk!?

Ikväll är det Champions League!! Missa inte! Tyvärr så går dom på viasat kanalerna så vi som inte har dom får leta upp en kompis som man kan se den/dom hos.

20.45 Inter - FC Barcelona

Vilka tror ni vinner mellan Inter och Barca ikväll? Kan tänka mig att det är den matchen som dom flesta är intresserade av och vill se.





Kommentarer
Postat av: E

Barcelona! :D

2009-09-16 @ 12:04:49
Postat av: L

Du har så rätt emilio :D

2009-09-16 @ 12:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0