Geni är jag

Precis som rubriken säger så är jag geni! Min telefon fungerar igen, så för alla ni som vill nå mej så är jag kontaktbar igen ;) Nu ska jag förklara det genialiska för er. Det va då såhär att när jag kom hem så leta jag fram min gamla telefon. Dock så testade jag min kära brors batteri i min telefon å då funkade den. Då hade jag alltså kommit på att det va batteriet som va problemet. Aha, tänkte jag å va skiitnöjd över va jag just kommit på. Jag använde min gamla telefon under kvällen tills jag kom på den brillianta idén att min gamla telefons batteri kanske även passar i min trasiga telefon? Å givetvis gjorde det det. GENI?!?! Dock är jag frustrerad över att det tog mej ungefär fyra timmar att komma på att jag kan använda det batteriet när jag visste jag kunde använda min brors.

Men det tar trots allt tid att göra underverk ;)




Bilden har absolut ingenting med inlägget att göra, men jag tyckte det va lite trevligare läsning med en bild. Enjoy ;)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0