Gårdagens bravader

Jag förstår att ni väntat med spänning hela dagen att få höra om min kväll igår. Nu kommer berättelsen. Dagen började på Vi Hornstull där jag skulle dema. Det va inte det roligaste jag gjort i mitt liv. Men även såna saker måste göras. När jag lutade vid sju så åkte jag till Gubbängen å mötte upp Johan. Jag gjode mej i ordning å vi satt å prata å drack lite.

Sen bar det av in mot Söder där vi började kvällen. Satt å tog ett glas vin i väntan på att möta Stefan å Christoffer. Mötte dom på centralen å sen drog vi vidare. Själva stället va itne det bästa å musiken sög, men vi hade kul iaf. Väl där inne så slog vi vad. Vi hitta en kille som såg sådääär ut å han stod å dansa helt själv i ett hörn. Å då skulle jag dansa med honom å så skulle Johan få en tjej från baren att dansa med honom. Den som inte gjorde det fick bjuda den andra på dricka.

Jag kila direkt till dansgolvet, la upp handen på hans axel å började dansa lite. Dock kunde jag inte kolla på honom så stod å kolla bak på Stefan å Christoffer å garva. När jag dansat en liten stund så händer det pinsamma. Då kommer hans flickvän. OUCH. Hon såg inte jätteglad ut. Det roliga i det hela är även att han dansade genom att stå å klappa händerna. Skön dans ändå.

Jag fick mej ett riktigt gott skratt å garva i princip resten av kvällen. Bjöd även dom övriga på ett gott skratt. Rådissad blev men. Senare hamna vi typ i bråk där inne då nåra tydligen ville bråka, dock blev det aldrig nåt. Vi gick därifrån å skulle hemåt. Följde med Johan till tunnelbanan å sen började vi leta taxi. Jag hitta en som sa "600 fast pris". Perfekt tänkte vi å hoppa in. När jag sa det så neka han å sa 700. Jävla fittchaufför. Vi vägra ge oss. Så vi gick ur bilen å leta vidare. Hitta en jävla tjej som sa typ 1040 kronor. Alltså hon va ju totalbränd. Jag försökte även dra den fina att jag åkt hem för 400, dock köpte ingen det. Till slut hitta vi en som gick med på att köra oss för 600 så kom hem vid halv fem å då va det sovdags :)

Det va min kväll. Va en helt okej kväll trots att stället inte va nå vidare. Men sällskapet va trevligt iaf.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0