Feberfri

Nu tror jag nog att jag kan ropa hurra, hade ingen feber imorse när jag vakna och nu känner jag mig väldigt kry bortsett från halsonten och lite täppa. Efter 5-6 dagar med hög feber så tror jag man känner sig frisk även om man fortfarande är lite småsjuk. Men imorgon blir det nog skolan för min del.

En sak som är lite negativ med att inte vara sjuk längre är att jag inte kan skjuta upp skolarbetet, så nu måste jag börja ta tag i det. Ska börja skriva min uppsats idag tänkte jag, men när jag började att läsa om den så fattade jag nada. Så var tvungen att smsa Steph och då visade det sig att den här uppgiften blir nog klurigare än vad jag trodde.

Dags att finurla fram en tankekarta. Hörs senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0