..

Min brorsa sitter här bredvid å tyckte jag skulle skriva ett inlägg om hur snäll han är. Å SNÄLL som JAG är så gör jag det. Han är så snäll min bror. Han hämta tex alldeles nyss ner min dator å godis. Det är inte illa. Mer saker som han gör, det är att han låter mej hämta honom överallt. Men kan säga att jag är hans privata chaufför. Det är ju oerhört snällt av han då jag absolut inte har nåt bättre för mej än att hämta honom.

Jag kan rabbla fler saker. Han äter tex upp mitt godis. Det är ju ocå jättesnällt så jag slipper äta upp allt själv, få ont i tänderna å gå upp onödiga kilon. Det jag vill ha sagt är att han verkligen är så himla snäll ;) Det här va bara ett urplock av alla snälla grejer han gör ;)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0