..

Måndag. Ny vecka, nya möjligheter ;) Klockan ringde 05.30 i morse, å nu kom jag hem typ. Det har alltså varit en väldigt lång dag. Jag är dessutom trött som ett as då jag inte kunde somna igår, jag va skitpigg. Trots jag bara sovit några timmar natten innan. Så i natt blev det minsann inte mycket sömn.

Lite halvkaos på jobbet då jag va själv fram till tolv å alla ville jag skulle plocka "deras" grejer på samma gång. Men det löste sej till slut å jag hann till å med va hemma ett litet tag innan träningen å slänga i mej lite mat. Det ni. Träningen va kul, men vi va typ åtta stycken? Vart är alla våra spelare? Kanske borde söka lite spelare här på bloggen ;)

"Vart är vårt lag - är du sugen på att spela fotboll, kontakta oss". Det vore väl nåt?

Kan oxå berätta att jag har lust att slänga min telefon åt helvete. Den går verkligen inte att ladda. Den laddar i typ en sekund, sen laddar den inte mer. Skitkul. Så varje gång jag ska ladda den måste jag byta telefon å ladda batteriet i min gamla. En jävla process för att ladda skiten. Dock ska jag nog lämna in den på lördag då jag ändå ska till Globen å kolla hockey.

                                            Nån mer som har problem med en w890i?


Här är skiten :P

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0