.

Ikväll blir det Barcelona-Athletico madrid!! frågan är om man ska oddsa på den? har inte många kronor kvar nu så får se hur jag gör hehe.
Det blir fullt hus här iaf, förutom jag å lino kommer Sarah å henke, till och med vigge orkar sig hit!! (fast det har ju inte hänt än så man kan ju inte va säker) sen kanske även Agge kommer över efter han vart i stan å firat systern sin.


Var och kollade på kungsängen-Viksjö idag. Kungsängen vann med 2-1, men de va ingen säker vinst. första halvlek hade viksjö ingenting, de rörde knappt bollen. men sen tycker ja kungsängen börja bli lite nonchalanta. men skönt att de fick med sig tre poäng iaf! Speciellt Engin va jätte duktig :)
/E

Kommentarer
Postat av: E

Hahah söt du e :D

2009-09-20 @ 11:56:56
Postat av: Sarah

Jag håller meed!!! Engin jag sa ju det, lyssna på mig ;)

2009-09-20 @ 18:05:56
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: E

Ni e ljugisar båda två, men gulligt av er faktiskt ändå försöker göra mig glad :D

2009-09-20 @ 22:04:52
Postat av: E

Nu får du sluta vara så självkritisk! ;)

2009-09-20 @ 22:27:57
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0