..

Klockan är bara kvart över fyra å jag är så uttråkad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det suger att va ledig. Det enda positiva är att man kan sova lite, men sen då? Ähh, jag jobbar mycket hellre :) Alla andra jobbar ju ändå så man har inget att göra.

Dagen har spenderats i sängen framför tvn. Har dock varit i centrum en snabbis å köpt hårspray å slängt flaskor. Jag har även varit så duktig så jag har kört igång en tvätt. Duktiga jag. Appropå det bör väl den hängas snart. Måste bara orka flytta arslet från sängen å ner för trappan. Det är jobbigt, faktiskt!

Efter det blir det väl till att göra ingenting ett tag till, vänta på middagen ska jag göra. Sen vänta ytterligare lite på CL. Blev bjuden av Linda hem till Stefan ikväll så får se om jag kanska kilar över dit senare :) Va så längesen jag träffade dom sötnosarna!

Jag vet att det är en riktigt stor match ikväll (Barcelona-Inter) som säkert dom flesta som är intresserade kommer se. Dock är jag osäker på va jag ska se. Är ju stort Arsenalfan å dom spelar ikväll så blir kanske lite zappande emellan matcherna. Så jag uppmanar alla till att hålla tummarna för Arsenal ikväll å om den andra matchen är dålig så sviker aldrig Arsenal. Dom spelar verkligen gudomlig fotboll. Så det är mitt tips till er kära läsare! ;)



Gammal bild på mej när vi lattja lite på fysen xD

//Emma


Kommentarer
Postat av: Madridista

Guti är ju klasser bättre än Cesc! ;)

2009-09-16 @ 18:53:07
Postat av: Emma

Pff, lägg ner! Inte en chans! ;)

2009-09-16 @ 19:24:18
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0