..

Jag måste bara tillägga vissa saker i Sarahs tidigare inlägg om godiset. Alltså för det första så va det inte alls roligt att Emilia satt å käka godis. Om man klänner mej vet man att jag kan va en av de människor i världen som äter mest onyttigt. Å jag är jävligt svag för godis. Då när Emilia sitter å käkar, smaskar, suktar å det luktar godis i hela bilen så va det inte lätt att motstå. Dock klarade jag det! Viktigt att tillägga. Emilia gjorde exakt allt för att jävlas oxå å jag hade lust att kasta ut henne från bilen ;) Men snäll som jag är så fick hon åka med till matchen å sen även hem. Jag kan nog va en av dom snällare personerna på denna jord ;) Sarah fann dock hela situationen mycket roligare än jag då hon satt i baksätet å inte plågades lika mycket av detta suktande. Anledningen till att Sarah satt i baksätet är oxå för att Emilia alltid puttar undan stackars Sarah å slänger sej in i framsätet ;) Nu känner jag att ni har fått en klarare bild av hur allt verkligen gick till ;)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0