Klokast (Emilia)

Dom är lite enerverande de här andra två asså, allt ska gå så snabbt.. men här kommer iaf en liten presentation om mig.

Jag skulle kunna börja med att skriva "mitt i mellan" eftersom att S beskrev sig som yngst och B som äldst, men jag väljer istället att skriva klokast då jag tycker det beskriver min roll i trion bäst..


Född 90, alltså 19 år (och ett halvt). Bor i Väsby samt i Järfälla hos min käre vän Lino. Spelar fotboll i Bollstanäs SK sen 14 år tillbaka (sjukt rutinerad borde jag vara insåg jag nyss).

2 systrar+ Junior (katten) + mamma och pappa ingår i the family.

Jobba, träna, shoppa, träna jobba + nån lite vildare kväll här å där. That's my life gott folk.
Skrev en jätte lång presentation först men sen så insåg jag att som med allt annat så fås de bästa detaljer genom närmare granskning..



För jag går inte att beskrivas, måste upplevas!

/E


Kommentarer
Postat av: Krippe

Harr harr, Emilia bloggar!

Ska du inte plugga högskola? Du var ju nästan lika smart som jag förr!

2009-09-09 @ 22:23:42
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: E

Varför är alla så chockade?

Hehe jorå! planerna ser ut som så iaf, men det får ta å vänta ett år! Krippe, jag var alltid snäppet mer kvicktänkt än dig ;) don't hate me because of that!

2009-09-09 @ 23:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0