Emilia, nu går inga bortförklaringar hem

Men risk för att Emilia skulle kunna pladdra bort det där med sitt stökiga rum som Emma skrev om tidigare idag så for vi hem till henne efter träningen. Inte bara för att kunna se hennes oerhört icke välstädade rum utan för att vi också skulle gå igenom hennes garberob efter klänningar till lördagen (:


Här har vi då alltså beviset för Emilias rum. Måste dock säga att det lämnades mycket finare än vad det såg ut när vi kom. Nu ligger alla kläder uppvikta på sängen och man kan se golvet! :)
Men jag måste också säga att jag och Emma har ingen problem med "stök-Emilias" rum, det är lite av dess charm.
Om det skulle va alltför städat så skulle det inte vara Emilias rum (Du får ursäkta men så tkr jag i alla fall, jag tror B instämmer? :p )

// Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0