Dricka å nya skor - helgen klar ;)

Sådär ja, nu va jag hemma. Eller har varit det ett tag, har hunnit äta lite å så. Dagen har flytit på bra, åkte å jobbade åkte sedan på två systembolag för att fixa dricka till helgen, köpte ett par skor å sen va jag uppe å hälsa på Carro. Hon tänkte ge mej till vakterna då hon sa jag tjyvade ;) Dock slutade det bra. Jag sitter å funderar på om jag ska sova eller städa. Jag borde egentligen städa, men jag är så trött å jag gillar mer att sova. Får se va jag väljer.

Helgen är snart här å det känns som att jag inte alls har koll på läget. Mycket måste fixas tills lördag å jag vet inte när jag ska ha den tiden. Dock är det viktigaste fixat, drickan ;) Det är väl det viktigaste till en kräftskiva efter möjligtvis kräftorna ;) Men det löser sej nog, har ju så gulliga tjejer i laget som säkert gärna hjälper till å fixar iordning lite, duka å såna saker.

Nu hinner jag inte skriva nå mer, blir nog städa först, sova sen. Tycker det verkar som en bra lösning på problemet. Har även träning senare vilket ska bli kul.



Hittade ingen bild på skorna, men det va iaf på deichmann jag köpte dom.

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0