Dålig uppdatering

Hej där!

Måste bara skylla min dåliga uppdatering på att jag inte har haft någon tillgång till en data.
Gårdagskvällen var väl bra, åkte till en kompis och såg på film, åt mat och så sov jag där. Jag kan ju säga att det inte blev många timmars sömn inatt för en av oss kunde inte somna och ville hålla den andra vaken.
Och jag var inte den personen som inte kunde somna!

Fick iaf några timmar och vaknade runt nio idag för att sedan bege oss mot Kungsängen och IP.
När jag kom till kungsängen bestämde jag mig för att åka hem emellan och fräsha till mig innan jag skulle ner för att kolla på matchen. Ville ju inte se ut som ett träsktroll ;)

Kungsängen-Viksjö var dagens match som jag tidigare nämnt. Någon som var och kolla? Träffade Emilia, Lino och Vigge där som jag kollade på matchen med, tur att ni kom annars hade jag behövt sitta ensam ;)
Matchen slutade i alla fall 2-1 till Kungsängen! Härligt!
Många gula kort delades ut och det ser ut som om det blir några avstängningar till nästa match men förhoppningsvis klarar dom det ändå :) Matchen var förövrigt ganska död kändes det som, stundtals tog den fart. Men annars så var det Kungsängen som låg och pressa på Viksjös planhalva och dom vann välförtjänt tycker jag.

Nu sitter jag hemma och känner hur tröttheten börjar smyga sig på. Kvällen vet jag inte vad den har att bjuda på. Kanske ska orka pallra mig till Jakan och kolla Barca-Atletico med Emilia, Lino och Vigge?
Får se, får se. Men för tillfället lutar det åt det om inte så blir det en kolugn hemmakväll med familjen.

Bild från herrarnas träning.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0