Dags för sängen

Oerhört dålig uppdatering idag också!

Gick till biblioteket för att plugga i alla fall, dock så vet jag inte om det var så mycket som fastna. Satt där i ca 3 timmar och jag vet inte om det var något som fastna... vilket plugghuvud jag har.

Åkte till träningen med ett gott humör, kändes dock inte som om jag kom hem med lika bra humör. Träningen gick sämst för mig, inte en mottagning som satt på foten, inte en pass som slogs rätt och inte ett enda skott på mål?! KATASTROF. Men jag tror att det är som många säger till mig, jag tänker alldeles för mycket, jag ska bara släppa allt och göra det som känns rätt.

Såg alldeles nyss på "Svenska Hollywoodbrudar" ett nytt program som handlar om svenska kvinnor som gift sig med rika män i USA och som nu bor i flotta hus i Beverly Hills osv. Om jag ska vara ärlig tycker jag att programmet verkar vara lite patetiskt, men för dom som är intresserade av det så måste det självklart vara ett superbra program.
Vad ska man säga, been there, done that (; (var i USA i somras, därför jag skriver så, har redan varit i Hollywood, behöver inte åka dit igen. LA är det som gäller :P)

Dagens låt och låten som spelas om och om igen på ipoden just nu är:
Replay-Sean Kingston

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0