Dagens ros till pappa (Bosse)


Det är en av de bra sakerna med att vara lite rörelseförhindrad som jag e nu. Föräldrarna passar upp på en, utan att man behöver fråga! När jag kom hem ifrån Linus idag ställde sig pappa och laga mat, han duka även upp och jag behövde inte röra mig en centimeter.. inte ofta man får uppleva sån här lyx! Måste passa på och njuta!


Så tänkte nu fresta er lite och lägg upp en bild på vad jag fick till middag. Min favo rätt!




Finns mer kvar som får bli lunch imorgon :) kan iofs tänka mig att sälja, men då vill jag ha ett riktigt bra bud!

/E

Kommentarer
Postat av: madelen

åh lasagne! gjorde samma rätt ikväll:)

2009-09-20 @ 22:14:53
URL: http://neledams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0