Dagens citat 090921

Idag så var jag i stan med mina kära klasskompisar som jag tidigare skrev.
Vi bestämde oss för att köpa bullar uppe på Karlbergs station, ni vet kanske att det brukar stå folk däruppe och sälja fikabröd?

Vi köpte en påse med kanelbullar och en med pistage.

När vi sedan sitter på bussen öppnar vi ena påsen, dom med gröna bullar i. Och alla vet väl hur man skiljer på kanel-och pistagebullar?

I alla fall, så sitter vi där och jag säger:
-"Jag tycker nog att pistagebullarna är godast"
Då säger Sara:
-"Mmm, jag med. Eller vilka är pistagebullarna?"

Och då sitter hon och håller i en grön bulle.
Vi fick oss ett gott skratt på bussen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0