CL å en trött Emma

Det som på förhand snackades om att bli en grym match blev inte alls så underhållande. Jag måste säga att det va en rätt tråkig match. Barcelona va överlägsna å spelade ut Inter, men italienska lag är bra på att försvara sej så det blev en 0-0 match.

Arsenal kunde jag tyvärr inte se då vi inte hade den kanalen. Dock låg dom under med 2-0 efter fyra minuter. Jag undrade va som hände. Men Arsenal lyckades vända å vann med 3-2. Grymt. Så jag är ändå nöjd med kvällen.

Då jag haft en så långtråkig dag å inte gjort ett skit är jag trött å tänkte nu gå å sova. Ska träffa Jessie imorgon så det blir lunch å sen bär det av mot nåt ställe där vi ska kolla när hennes syrra spelar skol-dm. Okej, jag är lite av en nörd. Men ska bli kul att träffa Jessie då hon snart åker tillbaka till sitt USA :(

Godnatt, sov gott å dröm sött allihopa. Hörs imorgon :)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0