Blandade känslor

Home sweet home. Kom nyss hem å har placerat mej i soffan framför tvn för att se Djurgårdens andra halvlek. Oerhört viktig match. Idag har jag varit sjukt trött. Tror nästan aldrig jag varit tröttare. Det va ju nämligen såhär att jag åkte till Väsby å kolla jdm-finalen igår kväll. Den gick ju till förlängning å detta medförde att jag kom hem mitt i natten. Dessutom tidig uppgång så jag va bra slut. Dock blev det en kort arbetsdag så åkte å fika med Emilia efter, jag hann till å med köpa en tröja.

Vår fika som från början skulle va en lunch, till att senare skulle va att jag köpte en macka blev till slut att jag köpte en stor jävla muffins. Typiskt mej. Emilia satt där med en smoothie. Fattar inte va jag umgås med? ;)

Sen åkte jag hem å sov å kolla film. Gjorde detta nästan samtidigt. Det är bara det att det är svårt att kolla när man sover. Kollade på Johan Falk - Gruppen för Särskilda Insatser. Nån som sett den? Den va bra faktiskt. Är lite av en Emma-film. Efter det bar det av till träningen som va väldigt rolig faktiskt. Vi va bara nio stycken där, men vi som va där gjorde en bra träning tycker jag :)

Detta gör att jag är på ett väldigt glatt humör just för tillfället, dock vill jag verkligen inte dema imorgon. Timmarna går såååå långsamt. Så om nån har vägarna förbi Vi Hornstull så är ni så välkomna så! Jag bjuder på kaffe om ni kommer ;)

Kvällen imorgon ser jag dock fram emot, så förhoppningsvis går dagen fort :) Nu ska jag kolla klart matchen å sen är det sovdags.

Sov gott sötisar!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0