Björn Borg.

Äntligen kom man till jobbet en bra tid (08.00), allt flyter på så mkt bättre då= allt från att vägarna inte är lika smockade med bilar till att man äter frukost innan halv nio och på så sätt kommer in i en bra rytm från början! :)

Måste rekomendera havregrynsgröt med mjölk, toppad med banan och kanel! sjukt gott och kanel sägs även öka förbränningen ;)

Men nu till rubriken, efter att jag hämtat mitt te och e påväg till min plats ser jag att våran receptionist sitter och pratar med ingen mindre än the one and only Björn Borg (mr BB som jag kallar han ;)). Att det är han bekräftas snabbt då min syster snart dyker upp vid min sida (som är en av de mest "kändiskåta" personer jag känner).
Alltid roligt med lite kändisar såhär på morgonen! Hehe

 



Känns som att det här kommer bli en bra dag. 

Because you make me feel so good


/E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0