Äntligen hemma

Så va jag äntligen hemma efter en väldigt lång fredag. Jag är helt slut. Har varit typ överallt idag, fyra butiker närmare bestämt. Dessutom va det två butiker jag aldrig varit i förut, men jag hittade dit utan att köra fel en enda gång. Applåd till mej tack. Dessutom hitta jag parkeringsplats snabbt å smidigt på båda ställena. Borde jag köpa mej en lott?

Va har helgen att bjuda på då? Kvällen blir nog väldigt lugnt. Om jag är hemma ska jag nog skjutsa bror min. Han är så himla snäll att han tänker på mej. Här ser ni vår sms-konversation.

Han: "Är du hemma ikväll?"
Jag: "Jag vet inte än. Dåra?"
Han: "Jag tänkte bara för om du är det får du skjutsa mej"
Jag: "Va ska du göra?"
Han: "Födelsedagsfest"
Jag: "Tänk på att du har match imorgon"
Han: "Det har jag, därför tänkte jag att du kan komma å hämta mej oxå"

Morgondagen bjuder på fotbollstittande. Både Håbos herrar å damer spelar, så det blir väl en fem timmar nere på Björkvallen. Sen ska jag nog träffa mina underbara tjejer på kvällen. Tror det lutar mot parrrrty, å jag är taggad! Jag är visserligen alltid taggad på det, men känner att det passar bra den här helgen. På söndag har jag heller inte planerat nåt, blir nog iaf att kolla BP-Djurgården. Viktig match. Sen får jag se hur jag mår efter lördagens bravader. Men nu kära ni tänkte jag sova lite innan middagen. Viktigt att vila upp sej inför den ;)

Va ska ni göra i helgen?


Jag bjuder på den här, va en studentskiva med 70-tals discotema. Alltså ingen vanlig outfit ;) I know you like it!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0