Äntligen Fredag!

Nyss hemkommen från skolan, denna gång gick det snabbt och enkelt, fick skjuss hem av Anders som ändå skulle till skolan, som förövrigt ligger en minut ifrån där jag bor. Tack så hemskt mycket!

Skoldagen flöt på som vanligt. Men gissa om jag var trött imorse när jag skulle stiga upp klockan halv sju på morgonen, katastrofalt! Känns som om jag varit en sömngångare hela dagen och det vart ju inte bättre av att jag hade ännu en håltimma på ca 2 timmar mellan träningen och religionskunskapen. Sockernivån sjönk snabbt, samtidigt kände jag hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre. Jag tror att jag praktiskt taget sov mig igenom hela religionen fast det såg ut som om jag var vid medvetandet.

Men nu är jag äntligen hemma och sitter i min sköna mjuka säng, tror det blir en powernap efter detta inlägg :)
Eller ska nog leka lite med designen innan, hehu.

Måste också tillägga att jag har träningsvärk i min mage efter gårdagens donken-incident! Haha! Har nog aldrig skrattat så mycket förut.

Notis på Emilias tidigare inlägg... "Because you make me feel so good"
Inte visste jag att du tyckte om Björn Borg (din B.B) så mycket ;)


Ciao för tillfället! :) // Sarah


Kommentarer
Postat av: E

joo men serru vi e rätt tajta jag och B.B ;)

2009-09-11 @ 14:26:00
Postat av: Madde

Fin blogg tjejer! Hoppas allt är bra!

2009-09-11 @ 15:33:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0