Allsvenskan

Emilia skrev några mindre väl valda ord här under, så jag tänkte ta å förklara för er hur det verkligen kommer bli. För det första spelar det ingen roll om Emilia satsar eller inte på att AIK tar guld, dom kommer ändå inte vinna. Visst, dom leder nu, men va spelar det för roll? När serien är slut kommer dom inte längre ligga på första plats. Så jag säger bara det, satsa INTE Emila, du kommer bara förlora pengar.

Sen kommer vi då till mitt kära lag Djurgården. Det här har inte varit nån bra säsong för dom. Men dom kommer klara sej kvar. Dom är inte många poäng efter å det räcker med bara några poäng för att gå förbi några lag. Så även här känner jag mej lugn, det blir allsvenskt spel även nästa år ;)

Nu ska jag börja röra mej mot Solna å hämta upp Jessie. Blir lägenhetstitt, lunch å fotboll. Sen får vi se vart jag tar vägen, om det blir hem eller Väsby. Måste ringa å ta mej ett snack med Sarah :)

Ha en bra dag!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0