39.2 i feber och frossa

Känns inte bra det här. Började med att jag vaknade fem imorse och frös som in i tusan även fast jag låg nedbäddad under täcket. Gick upp och tog på mig mjukisbyxor, strumpor och en stor tjocktröja. Efter ett tag fick jag tillbaka värmen och kunde somna om, sov dock ganska oroligt och vaknade var och varannan kvart kändes det som.

Kvart över åtta vaknade jag när mamma skulle åka till jobbet, då passade jag på att ta tempen. 39.2, den stiger bara tiden. Tröck i mig en ipren och somnade om. Sen har jag legat i sängen hela dagen och inte gjort ett skit. Kroppen orkar inte med något, jag har ont i muskler och så fort jag rör på mig säger kroppen ifrån.

Nu är också helgens planer helt förstörda. Får inte träna och inte heller spela match. Jag kommer inte kunna åka och hälsa på Emilia i hennes nya lägenhet imorgon som jag hade tänkt :(

Men inlägget om JDM-finalen gjorde mig mycket gladare :) (Oerhört snygg bild, nooot! haha)







Kommentarer
Postat av: Elin

Har läst er blogg ett tag nu! haha, ni e grymt roliga tjejer! :D Fick adressen av din kära mor Sarah!

Usch! Har också haft feber i veckan och i torsdags fick jag reda på att det var halsfluss! Phew! ingen svinis!

Hoppas du mår bättre iaf! Om inte så krya på dig! :)



Kram //Kusin Elin

2009-09-26 @ 00:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0