26 september

Klockan är tjugo i tolv och jag är vaken för ovanlighetens skull :D kanske är på bättringsvägen? Vaknade dock upp med 39 graders feber..

Emma jag väntar med spänning på att få höra din fredagskväll!! Hoppas du vaknar och skriver snart så får jag något att läsa ;)

Min gårdagskväll spenderades med familjen. Vi såg någon sci-fi film? Inte min favoritgenre direkt och det skulle visa sig att den här filmen inte var något undantag. Godis, glass och chips kom dom hem med men när jag hade allt framför mig var jag inte alls sugen.

Åt några endast några skedar glass och en sak ska ni veta, om jag tackar nej till godis och annat gott så är jag verkligen sjuk. Skulle aldrig falla mig in om jag var frisk :)

Måste också tillägga, innan det här inlägget tar slut, att vi har blivit sämst på att lägga in dagens citat på senaste tiden. Men ni läsare ska veta att det är väldigt svårt att få fram ett roligt dagens citat varje dag, så framöver kommer det säkert bli så att vi lägger in det när vi hört nått roligt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0