090909 - går mot sitt slut..

Känns som att dagen har varit hur lång som helst! iofs kanske för att jag blev väckt imorse klockan 7! (det är inte så tidigt jag vet, men när man planerat att sova 20min till så gör det skillnad!) Det var iaf Sophiahemmet som ringde. dom ville mest informera att jag nu också står på en reservlista för operationer, kan alltså bli uppringd och så säger dom att jag har operation nästa dag. Måste gå till apoteket å köpa nån himla tvål tydligen, så att jag e redo..


Men nu blir de å försöka krypa ner i sängen - tjejerna var ju så snälla å vek ihop alla mina kläder sist de va här.. grejen är bara att de sedan lades på sängen.. hur ska ja nu kunna sova? hm..
Det löser sig nog ;) GOD NATT ALLA! tillbaka imorgon hoppas jag

*Grattis Lino till inhopp! känner att de snart e start :) ! Du e grym <3 *



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0