Dagens diss!



Dagens diss är nånting som kan göra mej så arg så arg. Tror att exakt ingen tycker om det här heller. Så jag skulle vilja säga att det är en klockren diss.

Dagens diss är BILKÖER! När man har bråttom å bara vill komma fram så ska man behöva stå stilla på vägarna i bilköer. Veckan har varit hemsk på den fronten. Började i torsdags då jag, pappa å Emil skulle till Hovet. Då va det jävla poliseskorter eftersom det va EU toppmöte eller nåt.

Detta gjorde att det stod helt stilla på E4an å att det tog oss en å en halvtimme att åka till Hovet. Å när jag även va tvungen att köra va det ännu segare. Det här med köer fortsatte i fredags då jag skulle hem från Södertälje. Det stod helt stilla återigen, å det visade sej att det bara va tittköer. TITTKÖER! Det är ännu mer irriterande.

Så bilköer går sååå jävla fetbort. Dock kan man inte göra så mycket åt det. Men ändå. Sjukt irriterande vilket som. Den gången jag blir som argast är faktiskt även i trafiken...

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0