Viktminskningstips - kom till vår skola och ät lunch

Rumpan och benen kändes imorse när jag klev upp dock inte lika mycket som jag trodde men nu börjar det komma.
Sakta men säkert smyger träningsvärken sig på, och nu inte bara i ben och rumpa utan också i armar.

Men om jag ska vara ärlig så gillar jag att ha träningsvärk, då känns det att man tränat.

På esteten idag dansade vi som vanligt och lekte några lekar, innan dess hade vi haft ett fotbollspass inomhus.
Lunch, den vanliga äckliga lunchen som det har varit i nu två-tre veckor?
Sallad, pastasallad, grekisk sallad, kycklingsallad, alla möjliga sallader.

Sen jag börja i gymnasiet har jag aldrig klagat på skollunchen men nu håller den ingen hög nivå.
Kan ju i alla fall tipsa dom som vill gå ner i vikt att komma och äta lunch på vår skola för där äter man inte mycket för tillfället. Och när rektorn börjar äta fil (som dom också bjuder på) istället för den vanliga maten så kanske man ska börja fundera?

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0