Vart tog Eragon vägen?

Dagen blev inte alls som väntat.

Började att rensa mina lådor med kläder i och så blev det att jag fortsatte till garderoberna.
Egentligen så vet jag inte varför jag ens tänker tanken att rensa bland mina kläder för jag slänger nästan ändå aldrig inget, idag tror jag det blev typ 3 t-shirtar som jag knappt använder och någon gammal fotbollsoverall.

Men är inte ni också så? Ni tänker att "nej men den här kanske jag kommer använda någon gång". Sen så finns det ju plagg som man inte alls vill slänga även fast dom bara hänger där och tar plats.
Lyckades snygga till lite i lådorna iaf, nu ligger inte allt huller om buller :)

Gick också ut i skogen och plockade lite vitmossa till mamma så vi kan göra en adventsljusstake, första advent imorgon ju! Galet vad tiden går snabbt.

Ikväll är det Eragon på tv klockan 21:25 på 4an. En av mina favorit fantasy filmer (har dock inte läst första boken bara den sista som var riktigt bra)Har hört av folk som läst första boken att filmen egentligen är en besvikelse (?)

Men är det någon mer än jag som väntar på den andra filmen? Skulle vara en triologi hörde jag talas om och det var ju några år sen den första kom ut nu...

http://photoserver.ws/files/9psl0fc4ot0tfwvvvf3r.jpg


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0