Vart har Sarah å Emilia tagit vägen?

Det undrar säkert ni, å det undrar jag oxå. Just för tillfället har jag en egen blogg. Det är ju nice, men om jag ville ha det skulle jag kunna skapa det själv. Jag va med på det här just för vi va några stycken. Nu har jag faktiskt ingen aning om vart dom tagit vägen. Men ni får nöja er med mej.

Jag sköter detta mycket väl tycker jag, tre inlägg från min sida idag, inte alls illa ;)

Nu är det såhär att jag har sovit i några timmar redan, vilket inte va meningen, men så blev det. Så jag kom nyss ut ur duschen å tänkte gå å lägga mej på riktigt nu. Men vi hörs imorgon. Jag tänker skriva lite iaf, får se hur det är med dom andra småskitarna.

Men mej blir ni inte utan ;) Sov gott å dröm sött!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0