Upptagen tjej

Upptagen tjej som jag är så vart det Kista idag efter jobbet. Så jag kom precis hem. Åkte till Jakan där söta Josefin plocka upp mej. Jag hittade en hel del i Kista faktiskt. Vi skulle först å främst köpa resekläder till Thailand. Å det hitta vi, nu är det bara tryck kvar. Ska upp å flirta med Carro i veckan, så se till att va där ;)

Sen hitta jag även lite mer smått å gott. Efter shoppingen blev det käk på Levinskys. En jättetrevlig kille tog betalt. Tror han gärna hade spenderat en natt med Josse xD Haha.

Sen fick jag skjuts hela vägen till Bålsta. Jag har världens bästa vänner!





Jag å Josse <3

//Emma


Kommentarer
Postat av: carro

kanske är jag där kanske inte =)....beror på

2009-11-05 @ 08:27:52
Postat av: Emma

Du va inte där :( Tyckte först det va slött, men det är lugnt för den här gången. Det är ju trots allt din dag ;)

2009-11-05 @ 17:57:04
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0