Två dagar i ett inlägg

Hallå där ute! Nu var det allt ett tag sen.

Gårdagens träning gick bra, känner dock av den då jag har träningsvärk i både armar och rumpa. Men det är skönt med träningsvärk, vet man att man tränat och kanske blivit lite starkare ;)
Sov som sagt hos Emilia, en väldigt händelserik kväll kan man säga.
Men det löste sig då vi sov med öppet fönster och mycket kläder på oss. Något som gjorde kvällen ännu bättre var ju att Barca vann!

Sov några få timmar sen ringde klockan. Var ovanligt pigg efter så få timmar men tror det hade att göra med dagens match mot Solna i skol-SM. Som för övrigt gick åt h-vete då vi förlora med 5-3. En riktigt plattmatch.

Efter matchen blev det att åka hem för att sedan bokstavligt talat vända direkt i dörren. Hann bara lämna min väska för sen var det dags att gå mot bussen igen. Träffade en av mina kusiner på bussen som jag inte träffat på väldigt länge vilket var jättetrevligt.

Jag styrde kosan mot arken, för er som inte vet så är det en kristen församling. Och nej jag är inte kristen (inte för att det är något fel men ville bara klargöra det) Den första och enda gången jag satte min fot på arkens mark var pga. ett skolarbete i religionen. Alla fick i uppgift att besöka olika församlingar samt att intervjua en kristen person.

Intervjun blev intressantare än väntat då det var ganska roligt att höra deras åsikter och syn på vissa saker som vi kanske tycker är helt självklara och inte alls konstiga. T.ex. den personen jag intervjuade idag sa att den aldrig skulle kunna tänka sig att utföra träningsformen yoga då det härstammar från en annan religion och att man då skulle synda om man tränade på det viset.

Men men nu har jag babblat på massvis, får se om ni ens orkar läsa ner hit?

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0