Trött som fan

Jag är så trött. Vet inte ens varför. Slog personligt rekord idag på pendeln in till stan, sov enda från Kungsängen till Centralen. Bra jobbat av mej. Dagen på jobbet va riktigt seg, kanske beroende på att jag va sjuuukt seg å minutrarna sölade sej fram.

Kom hem vid halv fem å tog det lugnt. Slumrade till lite på sängen innan middagen. Sen va det tydligen hockey. Så jag åkte ner till ishallen å mötte Linda å Bea. Det va derbydags. Bålsta-ESK. En rätt händelsrik match faktiskt. Så bea som åkte efter första perioden missade massor ;)

Åkte hem när det va två min kvar då det va dags för taxi-emma att skjutsa Emil till träningen å nu sitter jag här. Det är exakt hela min dag. Har nog inte utelämnat nåt faktiskt.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0