Trött som fan..

.. är va jag är. Jag kan efter dagen (kunde visserligen det redan innan) konstatera att det är på tok för tidigt att träna en söndag klockan 11.30!!! Helt slut va jag när klockan ringde 10 i morse. Åkte å träna trots detta duktig som jag är ;)

Kan säga att jag kommer ha rejäl träningsvärk imorgon...

Efter träningen drog jag till Intersport å mötte upp Josse så vi bestämde färg på tryck till våra tröjor. Sen va det direkt hem, åka ner i handla för att sen åka till ishallen, möta Linda å kolla på Bålsta - Borlänge.

Borlänge va duktiga å dom leder även serien. Men Bålsta kämpade på bra, blev tyvärr förlust med 2-5 :( Men min kära vän Stefan fick pris som matchens lirare! :D Fan va bra han är :D


En bild på mej å Stefan. (Dock är han upptagen av världens bästa tjej, Linda, för alla er som blev sugna. Så det är bara att glömma med en gång ;))

//Emma


Kommentarer
Postat av: S

OjOjOj då emma, nu känner jag mig hedrad! ;)



Men du vet, Plötsligt händer det!

2009-11-15 @ 22:11:11
Postat av: Emma

Hihi det borde du göra. Inte alla som får en sån hyllning ;)

2009-11-15 @ 23:55:03
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: C

Ajuste !

2009-11-16 @ 00:20:00
Postat av: S

Haha nä, det verkar väl inte direkt så :p

2009-11-16 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0