Trött, hungrig och träning

Kom hem galet sent, inte så tidigt som jag hade tänkt mig. Men planer kan som sagt ändras väldigt snabbt och det har väl varit lite av helgens "kategori", snabba planer typ...

Hade varje fall en jättetrevlig & rolig kväll. Överraska Stephanie hemma hos henne, där bjöds det på smörgåstårta, fika och dricka. Efter allt ståhej blev det utgång till mp, mycket roligt där också när folket började rulla in (:

Vaknade imorse tjugo över tio av att telefonen ringde, oerhört irriterande när jag egentligen kunnat sova tjugo minuter till, haha.
Låg kvar i sängen i tjugo minuter efter samtalet, som by the way var från pappa,  i alla fall och klev sedan upp för att packa väskan och åka iväg till träning.

Hungrig & trött sen står träning på tur, kan inte bli bättre va?
Lite sömn + Ingen mat + Löpning och styrka = Död.
Men har bara mig själv att skylla.

Träningen gick mot förväntan bra och nu har jag kommit hem och fått mig något att äta.
Sitter framför tv:n och kollar på nått patetiskt program om Paris Hilton som ska hitta sin bästa kompis i Storbrittannien eller nått? Vad tänker folk med när dom producerar och spelar in vissa program? Och vad tänker jag med som sitter och kollar på det? Får helt enkelt skylla på att det inte finns något bättre att se på för tillfället.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0