Träningspass som behövdes

Löprundan var rent ut sagt ett skämt, kändes som om  jag var en pensionär som var ute och sprang.
Har inte nämnt att jag knappt kom ur sängen imorse. Gårdagens träningsmatch tog kål på mig, mer än vad jag trodde. Kändes väldigt bra i kroppen direkt efter men efter en natts sömn då muskler och senor stelnat så blev det värre. Vältränad? Nej, antagligen inte. Det här är ju bara sjukt.

Slet mig dock igenom hela löprundan även fast benen tog emot, men efter halva rundan så släppte det mer och mer så så jobbigt var det inte mot slutet. Blev nästan lite ledsen då jag såg att jag var nära ubg och tiden höll på att rinna ut, var ju inte långt tid kvar tills träningen skulle börja och då började flytet i joggingen komma. Men detta resulterade i att jag var pigg och på tårna under träningen. Älskar rent ut sagt inomhusfotboll, så himla roligt att komma igång igen.

Så nu har har jag kommit hem, ätit middag och kört lite styrka. Har även hunnit med att kolla på tv någon timma. Underbaart, dessutom är jag "ledig" från skolan imorgon - ännu underbarare.
Men måste faktiskt vara duktig och plugga imorgon och det ska jag också vara :)

Bild från Italien 07 (jag är den blåa :p)

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0