Träna träna träääääna!

Mina ben känns lite geléaktiga, inte så mycket som de hade kunnat känts, men på god väg.
Träningspasset började med en lätt löprunda som uppvärmning sedan var det in i salen och köra på.

Fem olika övningar, innan var jag väldigt naiv och tänkte att det här kommer nog gå lätt, men det var mycket jobbigare än vad jag väntat mig. Armhävnigar, sit-ups, gå ner i 90 grader och lite annat smått och gott. Armhävningar är inte riktigt min grej, tror jag klarar typ 10 vanliga, nu skulle vi korsa armar hit och dit och stå på olika nivåer med händerna, gissa om det var jobbigt!

Kände dock mest i rumpa och ben när träningspasset var slut så får se om jag kommer upp ur sängen imorgon.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0