Tjaba tjena hallå

Heeej! Jag har egentligen inget vettigt att skriva. Dagen har spenderats i sängen. Vaknade å åkte ner å luncha med Jennilee å Linda, trevligt. Jag åt en jättegod pasta med räkor. Dom andra blev avundsjuka ;)

Sen åkte jag hem å plocka undan lite sen la jag mej på sängen igen. Jag kan avslöja va jag gjorde... Jag läste?! :S Jaa, jag vet det låter konstigt, men så va fallet iaf.

Nu sitter jag här å väntar på att bror min ska komma hem å sen bär det av till Hovet. Hockeydags! Kanske ska ringa Sarah sen å se vart dom sitter så kanske man kan säga hej i pauserna :) Kanonkul!

Vi hörs senare.

//Emma

Kommentarer
Postat av: Mr VJ.

Maten kan inte ha vart så god tanke på att du lämna halva tallriken ! ;)

2009-11-12 @ 15:41:07
Postat av: Emma

Haha hade du sån koll på mej? :P Vet du hur mätt jag va eller?! :P

2009-11-12 @ 15:50:54
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Mr VJ.

haha nej , men vi satt ju kvar & snacka å då fråga personalen om ni hade ätit klart å då titta vi på era tallrikar å då sa vi att ni var på toa för alla 3 kan ju inte lämna halva tallrikar xD

2009-11-12 @ 16:25:19
Postat av: Anonym

Hahaha! Alltså grymt stora portioner ;)

2009-11-12 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0