THAILAND

Imorgon gäller det! Eller aa, det är egentligen idag med tanke på klockan. Det är så sjukt. Känns helt overkligt att det är dags att åka. Kommer nog inte fatta att det är dags förrän jag sitter på planet. Dock vet jag inte va jag pysslat med, jag har dessvärre inte börjat packa än. Men natten är ju lång å har några timmar imorgon buitti oxå :)

Pappa skjutsar iaf ut mej å Josse till Arlanda imorgon vid halv tolv ungefär. Sen ska vi chilla där lite, gå i tax-freen, sätta oss å ta en cider, köpa tidningar osv. Allt sånt där trevligt. Kommer bli såååå bra!

Dock kommer jag sakna vissa här hemma. Å jag hoppas ni vet vilka ni är. Jag har vissa helt underbara personer runt omkring mej om dagarna så jag vet inte va som skulle hända om jag inte hade er. Jag skulle definitivt inte va samma människa som jag är idag. Ni gör mej hel :)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0