Sova borta...

Jag tänkte ta å säga godnatt nu kära ni. Imorgon kommer jag förmodligen inte kunna blogga nånting. Jag är hemskt ledsen :(

Morgondagen är fullspäckad. Först ska jag jobba å sen ska jag kolla runt lite i stan å sen ha mys/käkamiddag/fotbollstittandekväll med två riktiga hetingar ;) Sen blir jag förmodligen kvar å delar säng med den ena under natten.

Jag kommer alltså inte va hemma på hela dagen. Men om jag skulle ha tillgång till lite internet kanske jag slänger i väg ett inlägg. Men räkna inte med nåt från min sida.


Tyckte att Janna å Emilia förtjänade att va med på en bild. Det är het sjukt hur snygga vänner jag har :)

Godnatt //Emma


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad glad jag blev när jag läste din kommentar. Som sagt så kan inte vänskap beskrivas med ord. MEN JAG ÄLSKAR ER!! Ni är bäst

2009-11-18 @ 01:16:42
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0