Söndagsångest, skola imorgon..

Hej hopp!

Dagen har varit fullspäckad så har inte hunnit med att blogga så mycket, Emma har dock varit aktiv (:

Duktig som jag är så följde jag med pappa upp till garaget idag och bytte däck på lillbilen, från sommardäck till vinterdäck. Jag försökte undkomma med att när jag har körkort och däcken behöver bytas då lämnar jag in bilen på verkstaden, men pappa som tänker ett steg längre svarade då "men vad ska du göra om du får punka på ett av däcken ute på vägen då? Inte faen tar du den till en verkstad då"
Så det var bara att ta på sig skrotkläderna och följa med honom. Det visade sig dock att det inte alls var svårt att byta däck, alltså gick det gallant :)

Vart sedan hem och byta om snabbt som attan då Emma skulle komma och hämta mig inför dagens match. Soffsittandes i två veckor (ungefär, har tränat två gånger kanske) till att sedan spela en match på 2x30. Var otroligt roligt att vara ute på plan och spela boll igen och det gick bra med tanke på omständigheterna, det kanske visar att man kan vila sig i form? Härligt det skulle vara isf.

AIK vann SM-guld (tråkigt nog, behöver inte uttala mig om detta då Emma har lyckats väldigt bra och jag känner detsamma) och Djurgården tog kvalplatsen vilket var otroligt skönt!

Nu ropar mamma på att maten är klar, blev sent idag. Men bättre sent än aldrig ;)

Puss på er.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0