Snyggast i laget

Det kan jag lätt säga va jag å Sarah idag. Ååååh så tjusiga vi va. Tyvärr hann jag inte läsa Sarahs inlägg innan träningen, men jag va med på noterna iaf ;)

Vi ville nämligen knäppa alla gnagare på näsan, så vi dök upp oerhört tjusiga i full Djurgårdsoutift. Jag blir helt salig av hur snygga vi verkligen va :D Tyvärr han jag inte ge Emilia en rejäl kram som jag tänkte. Det får bli nästa gång ;)



Såhär såg vi båda ut på träningen, har dock ingen bild på Sarah. (Sarah hade dock vita stumpor med lite rosa i ;)) haha

//Emma


Kommentarer
Postat av: C

Laget som fick spela kval? ^^

2009-11-17 @ 23:10:13
Postat av: Emma

För jag är så jävla snygg i Djurgårdskläder å vi spelar i Allsvenskan nästa år :D :D :D. Shalalala! :D

2009-11-17 @ 23:14:19
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: C

Lotto.

2009-11-17 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0