Snart bär det av mot mormor

Jag trodde, igår kväll, att denna dag skulle spenderas till att plugga. Men ska jag vara ärlig så har det inte gått så jättebra, härlig självdisciplin jag har. 
Lite har jag fått gjort men inte alls så mycket som jag trodde. Har legat i sängen och slappat mestadels av dagen.

Ska snart iväg med mamma och pappa till mormor. Pappa ska hjälpa mormor att lägga något golv och hon ska bjuda oss på middag när vi ändå är där. Lillebror som har innebandy träning har valt att stanna hemma, tror dock inte att det handlar bara om innebandyträningen utan att han också kommer att missa en hel kvälls CoD-spelande om han följer med. Nu får han ju dessutom några extra timmar då vi inte vet hur sent vi kommer hem.
Smart kille, eller så har han inte kommit på det ännu och får ideén när han läser det här inlägget.

Kroppen känns mycket bättre idag för er som är intresserade av att veta och imorgon blir det ännu en löprunda + styrka.

Nu är det dags att vakna till, ska köra till mormor och kan ju inte sitta och halvsova vid ratten :)

Pussis.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0