Slaskväder

Gårdagskvällen bjöd inte på den bästa uppdateringen men att sitta och skriva ett släktforskningsarbete tar sin lilla tid. Dessutom var det ju riktigt dålig fotboll på TV då Djurgården mötta Assyriska. Vad har hänt med dom? Dom kan inte ens slå en pass utan att den studsar över marken, var har tekniken tagit vägen!?

Tanken var att jag skulle upp kvart över åtta imorse för att hinna till starten på killarnas SM-match. Kvart i nio vaknar jag av ett sms där hon bad oss kolla ut genom fönstret. Vädret var inte det roligaste då snö, regn och blåst virvlade förbi utanför fönstret. Självklart kan det snöa men bara snön lägger sig, då blir det mycket finare ute sen så blir man inte så blöt heller :)

Pallrade mig dock till skolan och till killarnas match. Efter tjugo minuter in i matchen, då jag kom, ledde dom redan med 2-0. Efter 30 minuter höll mina tår på att förfrysa, hade helt klart valt fel skor.

Matchen slutade tillslut 4-1 till jakan, alltid lika skönt med vinst, dessutom när det är sånt skitväder :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0