Sarah's solo bloggning

Nu sitter Emma antingen på planet och är snart i Paris eller så har dom landat i Paris för att sedan ta ett annat plan till Thailand. Lyckost!

Antagligen blir det så att jag får sköta den här bloggen själv nu när Emma är borta då Emilia inte är speciellt aktiv, så min tanke är att kalla den här 4 veckors perioden för "Sarah's solo bloggning", ganska flashigt namn va eller vad tycker ni?

Lite mer detaljer om min vardag:
Vaknade nyss från en powernap och känner mig inte alls piggare, den tiden var ju helt bortkastad...
Ska alldeles strax börja skriva på mitt CV. Dags att ta tag i det där nu.
Ikväll är det som sagt bio, måste höra med Emilia och få lite närmre beskrivning på hur kvällen kommer se ut.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0