New Moon premiär

Så var filmen New Moon släppt.

Rigoletto fylldes snabbt upp av Twilight-galna flickor, var kanske högst 10 killar där.
Filmen var ganska bra men måste tråkigt nog hålla med Metros recension.
Filmupplevelsen förstördes pga. att småflickor satt och skrek så fort Edward eller Jacob kom in i bild och när Jacob gick runt med bar överkropp blev det ännu värre. För att citera en kompis "det låter ju som om alla tjejer får en orgasm så fort han tar av sig tröjan eller syns i bild"

Jag kan inte göra annat än att hålla med.

Och då börjar jag fundera på hur filmen hade varit om det skulle varit 15-års gräns på den som det från början var tänkt. Hade vi då haft dessa extra ljudeffekter av skrikande och "åh-ande" tjejer filmen igenom?

Förövrigt måste jag säga att dom lyckades ändå regisera filmen bra.
Jag har tidigare läst boken och tycker ändå att dom lyckades få med det mesta.

Nu ser jag med spänning framemot den tredje filmen hoppas ni också gör det.

http://images.paraorkut.com/img/pics/images/n/new_moon-13017.jpg



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0