Musikalen Cats en besvikelse

Gookväll!

Nu kommer en sån där exeptionell, intressant och rolig recension/utvärdering av mig igen och denna gån handlar det om musikalen Cats.

Den blir dock inte så lång den här gången då det inte finns så mycket att säga.

Musikalen var rent ut sagt dödstråkig, ett sömnpiller. För det första förstod jag inte vad den handlade om (om någon som var där och gjorde det och läser det här så kan väl han/hon vara snäll och berätta de för mig?), låtarna var alldeles för lugna, godnatt visor, och dom sjöng exakt hela tiden.

När jag lyssnade mig omkring i pausen kunde man höra folk säga "joo, jag somnade ett tag" och det roligaste var en liten flicka som sa till sin mamma "men mamma vadå, det här med musikal var ju inte roligt, det är ju bara tortyr". Tråkigt att den lilla flickan skulle få uppleva Cats som sin första musikal då det faktiskt finns många riktigt bra som t.ex. Mamma Mia eller Footloose.

Så ett tips från coachen till alla er där ute, om ni ska på en dejt med någon, ta då inte med henne/honom på musikalen Cats första gången för personen kommer deifitivt ha tråkigt.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0