Måndag

Härligt att skolan är igång igen! Eller? ...

Jodå, lite skönt är det väl men skulle helst vilja ha lov hela tiden dock så funkar det inte riktigt så.
Dagen har rullat på förvånansvärt bra för att vara första dagen efter ett lov. Började med förbredelser inför svenska nationella talet och sedan var det dags.

Jag förstår inte hur man kan vara lika nervös varje gång man ställer sig uppe på den där lilla scenen, det är ett mysterium för mig. Ganska löjligt också då det är människor man snart känt i snart tre år.
Denna gång redovisade vi dessutom bara för tjejerna vilket gjorde allt mycket lättare.
Framförandet gick väl helt okej och hoppas på ett hyffsat bra betyg i alla fall.

Nu har jag varit hemma ett tag, har hunnit diska undan från middagen då mamma inte hann med det innan och stack iväg på gympa, så tänkte göra henne lite glad också (:
Ska alldeles strax ut och springa en runda innan jag går till ubg för att spela lite inomhusfotboll med gamla laget.

Hoppas ni haft en bra dag!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0