Linda, hjärta

Imorgon åker som sagt jag å Josse till Thailand. Vi kommer ha det hur bra som helst. Dock saknas en del av vår lilla trio, å det är Linda. Hon måste va hemma å jobba. Jag tycker så synd om henne. Hade varit fantastiskt att åka alla tre. Men det få bli nästa gång.

Linda är världens bästa tjej. Hon är så fruktansvärt underbar. Jag finner knappt några ord. Hon finns alltid där för en, no matter what. Jag kan lita på henne till 110% å va det än är kan jag alltid prata med henne. Jag är så tacksam att jag har henne som vän. Kärlek till henne.

Hon är så söt så hon gav mej å Josse en varsin tidning å varsin chokladkaka att ta med oss på resan. Gulledu. Vi kanske kan ta med ett kort av henne å hänga upp över sängen så är hon iaf med på resan på ett hörn ;)


Världens finaste Linda som jag kommer sakna.

Älskar dej hjärtat <3

//Emma


Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅH gullunge. Jag kommer att sakna er massor!!! Ha det förjävla bra :D LOVE

2009-11-21 @ 13:46:08
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/
Postat av: Josse

Fett snygg manniska jag kanner igen henne, har hon varit med p[ idol kanske :p?

2009-11-23 @ 11:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0