Lååång dag

Dagen har varit fullspäckad, lika fullspäckad som alla dagar är med plugg, träningar och annat hit och dit.
But I survive ;)

Hade idag företagsekonomiprov, tror det gick ganska bra. Får se när vi får tillbaka proven, kanske är helt tvärtom. Våran håltimma som vi hade mellan engelskan och F.ekonomin pluggade dock vi massor på. Två timmar i sträck närmare bestämt så man tycker ju att det borde ge resultat. Duktiga vi är, Steph och jag!

Efter det blev det hemgång. Tanken var att jag skulle skriva lite på religionsarbetet men då jag inte mådde så bra så valde jag att ta en ipren och lägga mig och vila ett tag iställe, gav tråkigt nog inget resultat och mådde inte alls bättre när jag vakna. Pallrade mig trots min trötta kropp och ett tungt huvud som sa emot till träningen.

Väl på träningen släppte det dåliga och jag blev genast på bättre humör. Tror inte jag har varit såhär trött i armar och ben efter ett träningspass. Sista varvet skakade mina armar och ben något enormt mycket när jag skulle göra övningarna, och då av trötthet. Det gillar vi ;)

Åkte hem med Peter i sällskap av Emilia i samma bil. Peter släppte av oss och jag och E vandrade in på konsum för att handla middag. När vi kom ut från konsum såg vi en person som vi kände igen väl.

http://gamio.se/heidi/images/ica.jpg

 

Japp! Killen från ICA-reklamen (han till höger, vet ej vad han heter)
Och så handlade vi på konsum när han såg på! Vilken osis...

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0